[Epitesz-barkacs] teljes kepernyo

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Júl. 24., Cs, 17:35:11 CEST

Szia Józsi!

Az adobe oldalán néztem és két féle böngészőhöz kínálja a legfrissebbet is.
IE-hez vagy "másik browser"-hez.
Amikor installálod, akkor megnézi, hogy milyen böngészővel töltöd le és azt
kínálja.
Nem neked kell ezeket megadnod.

A többivel kapcsolatban most már olyan kérdéseid vannak, amire nem tudok
válaszolni, a gondolataidra nem tudok érdemben reagálni.
:-(

Üdv. Tibi