[Epitesz-barkacs] teljes kepernyo

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2014. Júl. 24., Cs, 18:23:52 CEST

jhidvegi írta, 2014.07.24. 17:26-kor:

> Az is felmerült bennem, hogy valami régebbit kéne felrakni, mert azzal
> talán a régebbi gépen működik a dolog.
> Van más is ilyen. Pl a winampnak csak egy régebbi verziója hajlandó
> működni, ezért gondolom.

Bocs, hogy belevau, de az én szerény tapasztalataim szerint,
ha egy gépen olyan kód fut, amit senki nem telepített (vagy
legalábbis nem szándékosan), abból semmi jó nem szok következni.
Szerintem először azt a Vube-s adware-t kéne levakarni, aztán
mehetünk tovább.

A Malwarebytes az teljes verzió, vagy az ingyenes?

Józsi