[Epitesz-barkacs] acél lemez

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Júl. 25., P, 15:00:29 CEST

A hullámhossznak semmi köze a téglamérethez, hiszen tetszőleges nem
tömör falazatban alkalmazzák. Én viszonylag sűrű, néhány cm-es
hullámhosszra emlékszem.
Ja, de most veszem észre, hogy az amplitúdóról írsz:) Teljesen jogos,
olyan cm-es hullámosság rémlik, ami akár a téglafugákba is belemegy. Bár
szerintem a lágyabb téglán simán átverik.
pi