[Epitesz-barkacs] acél lemez

szlretro szlretro at freemail.hu
2014. Júl. 25., P, 18:42:10 CEST

Tisztelt Nagyérdemű!

Bátyámák szomszédságában csinálták, odapofátlankodtam, mert engem is
érdekelt (szerencsére csak elvi szinten).
Szóval amire emlékszem: végig hullámos, mint amikor egy A4-es lapot
cm-enkent ide-oda osszehajt az ember és elengedi, ilyen harmonika
szerű lesz.
Aztán a befogó szerszám felőli végén van két lyuk a széle felé, ebbe
illeszkedik a befogó szerszám két csapja, de nem ezen ment át az
energia, ez csak pozícionálást végzett.
Ketten csinálták, az egyikük izomból nekifeküdt a gépnek, a másik
irányítgatta az elején, illetve támasztotta a kihajlás ellen.
Porló téglát még átvisz, de különben csak fugába, mert megáll, mint a
hal szeme. Volt egy darabon a fal, ahol nem vonalban volt a téglasor,
ott bizony kézzel bontottak előtte... Ha "útközben" talál táglát,
inkább kinyomja a másik oldalon, mint átvágja. Nekem itthon egy
gazdaságos nagy ütvefúróm van, amivel csinálták, az kb.
2-3x akkora, "rendes" pneumatikus volt. Viszonylag gyorsan haladtak,
egy régebbi hosszúkás típusú parasztházat másfél nap alatt
belemezeltek.

üdv,
L.

--
Üdvözlettel,
 szlretro                            mailto:szlretro at freemail.hu

"bomba, tnt, kensav, H2SO4, saletromsav,HNO3, glicerin HOCH2CH(OH)CH2OH"

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.