[Epitesz-barkacs] Mi ez?

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Jún. 10., K, 01:02:21 CEST

Nekem ezek a varázslások nem szoktak beválni. Általában az segít, hogy a
vírusprogram nevére rákeresni a guglival (általában megjelenik az
installált programok között is), és utána módszeresen kigyomlálni azokat
a file-okat, amik működtetik, többnyire a system könyvtárakból. Ezt
megússza az ember valami live CD-ről bootolással.

Gábor