[Epitesz-barkacs] Mi ez?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Jún. 10., K, 04:28:37 CEST

> Malwarebytes-t duplán kell frissíteni. Először a programot
> frissíti, utána az adatbázisát. Érdemes csökkentett módban butulni
> és úgy futtatni, ha már megfrissült. Full scan-t neki.

Még nem eresztettem neki újra, és még nemtom, hogy kell előállítani a
csökkentett módot, de a következő történt:

Nekieresztettem pár órája újra a nodot, közben melózgattam. Talált újabb 20
vírust.
Újraindítás, a nemkívánt program újra indult.

Aztán jött egy figyelmeztetés, hogy új programok vannak telepítve. Ez is köztük
volt. Valami mypc update akármi (nem jegyeztem meg pontosan). Volt uninstall
lehetősége is, ráböktem, és uninstallálta magát. Azóta se tudom, hogy került
ide.

A művelet sikeres volt, restart és nincs ott.

Lehet, hogy nem is kártékony valami volt. Nemrég telepítettem újra a google
earth progit, hátha az új video tulajdonságokkal fog futni. Sajnos most is
kevésnek találja a gép tulajdonságait, de lehet, hogy ezzel jött ez a program.

Amúgy mit tudna akármi is a gépen frissíteni? Maga az xp ugye már nem frissül.
Valakik kitaláltak helyette valamit? Olyan ablak is feljön, ha egy lépéssel
előbbre merészkedtem, ahol regisztrálni kellett volna. Na ehhez már nem volt
kedvem.

A jó az egészben az volt, hogy egy rahedli vírust lenyestem a noddal meg ezzel a
másikkal.
Kérdés: most ott a jobb alsó sarokban mindkettő, tehát el vannak indítva. A nod
valós időben is működik, a másikról nemtom. Nem ütik egymást?