[Epitesz-barkacs] Mi ez?

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Jún. 10., K, 08:49:44 CEST

Szia!

Nem csak az XP frissíti magát, időnként az egyéb programok is. Csak
példának okáért a Java, az Adobe Reader, vagy maga a víruskergetőd is.
A NOD-nál nem tudom mi a két ikon, de az egyik a valós idejü ellenőrzést
végzi, a másik valószínű a gépeden már meglevő állományt monitorozza. De
ez csak tipp részemről.

Misi