[Epitesz-barkacs] Mi ez?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Jún. 10., K, 09:31:16 CEST

Nem biztos, hogy vírus, csupán nem figyeltél, és amikor valamit le
szerettél volna tölteni, egy sokkal nagyobb "DOWNLOAD" felirat jelent
meg a picibetűs felajánlkozás mellett, mint a tényleg letölteni
szándékozott anyagnál. Vagy egy egyébként normális programfrissítés
(Java, etc.) vagy új (ingyenes) program installálása közben ki kellett
volna pipálni egy idegen program párhuzamos beköltöztetését. Ha van a
rendszerhelyreállításban régebbi mentés, és napok óta nem csináltál
nagytakarítást a winchesteren, akkor először egy visszaállítást próbálj
meg.

Üdv
pi