[Epitesz-barkacs] Mi ez?

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Jún. 10., K, 09:51:10 CEST

Szokás szerint a lényeg nem jutott eszembe. A legtöbb vírusírtó cégnek
van live CD-s kiadása, egy ilyet kell letölteni, kiírni CD-re, és azzal
leellenőriztetni a gépedet.
Szerintem ez vírusprogram volt, és nagy az esély rá, hogy még mindig ott
van, csak nem látod.

Ez nagyon jó:
http://support.kaspersky.com/viruses/rescuedisk
Berakod az ezzel megírt CD-t, az be fog indítani egy Linuxot, és a
víruskeresőt. Nem kell félni a Linuxtól, ez direkt úgy van beállítva,
hogy könnyű legyen használni.

Annyira berágtam anno a nod-ra, és annyira bejött ez a Kaspersky, hogy
nemrég rászántam magam és meg is vettem, valami 5e körüli pénzt kellett
érte fizetni. Az ezzel foglalkozó weboldalak rendre a Kasperskyt hozzák
ki leghatékonyabb rendszernek.

Gábor