[Epitesz-barkacs] Vilanyszerelo cso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Jún. 12., Cs, 00:35:22 CEST

Vannak ezek a jó vékonyfalú, barna villanyszerelő csövek.
Nekem másra kellene, de kellene hozzá szűk kanyarcső. Olyasmi, hogy mondjuk 5-7
centi átmérőben 180 fokkal vissza tudjon fordulni. Ha lenne ilyen élesen
kanyarodó könyök, az jó lenne, össze lehet azt rendesen ragasztani.

Víz áramolna benne, csőkígyót kellene belőle csinálni. Azért kell vékonyfalúnak
lennie, hogy jó legyen a hőátadás (vízez közegbe is merülne).

Lehet ilyesmit valahol kapni? Mármint ilyen 90 fokos könyököt, 180 fokosat
tutira nem.
Rendes pvc könyök vastag fallal van, de nem ilyenre gondoltam, hanem ami
ugyanabból az anyagból van, mint a vékonyfalú pvc cső.
Kerestem, bár biztos bénán, nem találtam semmit. Hajlításra való eszközöket
igen. Van is, de nem tűnik túl könnyűnek simán hajlítással ilyen éles kanyarban
hajlítani akár a 13mm körüli csövet. Vagy lehet? Szépen, begyűrődések nélkül?