[Epitesz-barkacs] Válasz: gris

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Jún. 14., Szo, 17:50:30 CEST

2014.06.14. 16:54 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Amúgy a barna víz ilyen módú gyűjtése szerintem tuti nem fog
> elterjedni. Viszont, ha úgy építenék a házakat, hogy ez valami
> átmeneti tartályban gyűljön, onnan némi automata tisztítás (nem ivóvíz
> minőségig) után menne a wc körbe, meg ahova alkalmas, szivattyúval, az
> sokkal jobb lenne. Főleg, hogy ebből az átmeneti tartályból vagy az
> ide érkezés előtt a hőt ki lehet vonni. Ez a víz mindig rendelkezésre
> állna, és ha több keletkezik a felhasználtnál, simán mehet a
> csatornába a felesleg.
Itt is csak az a kérdés, hogy tök bonyolultan, rohadt drágán
visszanyerünk napi
mennyi energiát? Értem én, hogy ez az irány, és egyszer majd tök jó
lesz, de most
még kábé ott tartunk, ahol az űrkutatással. Adjatok tizenhat billió
dollárt, és mit kaptok?
Odakozmálódásmentes serpenyőt? (amit mellesleg nem is az űrkutatásnak
köszönhetünk
valójában). Vagy cipzárat? Tépőzárat? Ötven kiló követ a holdról? Meg
vagy száz halott
asztronautát? :D

--
Hofferek Attila