[Epitesz-barkacs] gris

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2014. Jún. 15., V, 09:28:16 CEST

Hali!

Meg a medence vizér rendesen vegyszerezni kell. Ph-t tartani, klór (van ami
elektrolízissel csináljal, pelyhesítő adalék, stb. Ráadásul a homokszűrő
nem egy menetben szűr, hanem folyamatos forgatással.

Szerintem legjobb az esővíz gyűjtése. Ház esőcsatornáját szinte bármekkora
ciszternában gyűjtheted, és elég rendes mennyiség gyűjthető így. Locsolni
jó, de akár a wcbe is bevihető.

Szabolcs