[Epitesz-barkacs] gris

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Jún. 15., V, 11:55:36 CEST

"Szerintem legjobb az esővíz gyűjtése. Ház esőcsatornáját szinte bármekkora
ciszternában gyűjtheted, és elég rendes mennyiség gyűjthető így. Locsolni
jó, de akár a wcbe is bevihető."

Ezzel van ket problema is.

Az elso, es legnagyobb hogy az esovizzel ontozes egy magat kemenyen tarto
teveszme. Kb nincs olyan noveny, amit igy lehetne kielegitoen ontozni. Pl
egy pazsitnak kell heti 40-60mm viz, mikozben egesz evben esik 800. Es
raadasul az esetek 98%-aban a tetofelulet amirol gyujteni lehet az esot
sokkal kisebb mint amit ontozni kellene. Nekem van 250m2 fuvem, meg par
gyumolcsfam. Es van 110m2 tetom. Tehat az esoviz tenyleg jo, de az
ontozeshez nagyobb feluletrol kellene gyujteni az esot mint amit ontozol.

A masik a wc lehuzas. A jelenlegi jogi kornyezet szerint siman lopas.
Elturik, de nincs szandek es modszer a legalis hasznalatara.

Vajk