[Epitesz-barkacs] Szetszedtem 727

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2014. Jún. 23., H, 16:25:22 CEST

Régebben, mikor még mész alapu festékeket használtak, több háznál is
láttam, hogy  sima háti permetezővel szinezték a külső falakat.
Egyszer a házam hátulját én is permetezővel cementeztem be, de az már
egy Arimitsu típusú motoros háti volt. Jó hígra kellett csinálni a
cementes, meszes keveréket, mert felfele nem akarta kivinni, ha kicsit
sűrűbb lett.

Misi

2014.06.23. 11:06 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> a szinterezok nem tudom mit hasznalnak, elvileg ott por a festek es
> szarazon megy fel, nem? vagy az kulon az elektrosztatikus porszoras?
>

> jo a video, most tetted be vagy mar itt volt? latszik hogy pl kell par
> meter slag. ennyi slagban nem fel liter festek van. es a slagot is ki
> kell mosni rendesen. egy oldoszeres festeknel ez kapasbol par liter
> higito. levegosbol meg akar lehet tobb pisztolyod, de tartalyod
> mindenkeppen. nagynyomasu szivattyubol viszont az egy is sok.
>
> valaki nem probalta meg magasnyomasu mosoval? lehet siman tudna! a
> permetezesen neha gondolkozom.

> [...]

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.