[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2014. Május. 9., P, 10:15:24 CEST

> Fedd le és állíts rá egy ventilátort. Folyamatosan elfújja a felszínéről a párát,
> tud párologni a benne levő víz.

Hát jól körülépetítt homoknál az szerintem nem sokat segít. Mondjuk
azt nem értem, eső előtt miért nem fedted le, dehát most már mindegy.
Ha süt a Nap, akkor mindenképp szabadon legyen, az nagy egyenletesen
bevitt teljesítményt jelent. Éjszakára, eső előtt lefedném.

Amúgy meg kicsi tüzet raknék benne rendszeresen. Szerintem kár a
parázzsal vacakolni, kis tűz nem tesz benne kárt.

szia: Balázs