[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2014. Május. 9., P, 10:26:55 CEST

 > Mondjuk azt nem értem, eső előtt miért nem fedted le, dehát most már
mindegy.
Jo gyerek vagy, Balazs! :)))

De egyebkent eso nelkul is eleg vizes lett, mert a samott teglakat
tuzallo cementhabarccsal kotottem ossze (keszen lehet kapni pont ilyen
celra), es azt - mint a rendes betont - locsolni kellett egy-ket napig.
Igaz, az eso meg ratett erre egy lapattal, most mar valoszinuleg tocsog
a homok alul. :)

Karoly