[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Május. 9., P, 11:46:21 CEST

2014.05.09. 11:40 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> Egyebkent az interneten is ezt irjak sok helyen a "valodi"
> szakemberek, hogy a kesz kemencek legnagyobb ellensege az, ha azonnal
> befutenek benne. Eloszor csak lassan szabad felmelegiteni, kiegetni.
Igen, és a benzinkút mellett sem szabad cigizni, mert felrobban. :D
Ezt is komoly szakemberek mondják. Én pedig bármikor beledobok
égő cigarettát a benzinbe, és még csak meg sem gyullad. Valamint
bármikor begyújtok egy általad vázolt _teljesen_nyitott_ rendszerbe,
hogy a nedves homokos üveges keverékből eltávozzon a víz. Ez nem
egy kész kemence, amint írtad is, hanem két sor tégla, közte vizes
homokkal.

--
Hofferek Attila