[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2014. Május. 9., P, 11:59:44 CEST

Koszi szepen, ertelek en, de ahhoz tul sokba kerultek a samott teglak,
hogy kiserletezzek. :)
(2,90 volt darabja)
Maradok inkabb a lassu megoldasnal.

Megj. a samott teglakhoz: mindenutt azt olvastam, hogy huuu, de nehez
vagni. Nos, nagyon megkonnyebbultem, mert vizbe aztatas utan gyemant
flex tarcsaval (azzal, amelyik nem sima, hanem sugariranyu vajatok
vannak benne) gyonyoruen, tores nelkul lehet kaszabolni. Azert persze
nem eroszakoskodom vele, hanem szepen, lassan vagom, hagyom, hogy szinte
magatol menjen a flex. Eddig egyetlen darabot sem tortem el, sot, van
egy hely az ajtonal, ahol ket teglat eleg maceras alakura kellett vagni,
az is sikerult.

Karoly