[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Május. 9., P, 16:17:48 CEST

Aha. Szoval egyaltalan nem is zart meg a tuzter. Es szaritanad mielott a
fal korbeveszi a homokot, mert kulonben a homokbol az osszes viz a teglan
keresztul kellene elmenjen.

A homok nem nyomja szet a dupla falat igy felkeszen? El nem kepzeltem volna
hogy ilyen sorrendben csinalod. En tuti a belso dobozt csinaltam volna
eloszor keszre, utanna a masodikat es a toltest.

Csinald meg a tuzter tetejet keszre, es utanna nagyon ovatosan tuzelgess
benne. Meg szelloztess. Aztan lehet haladni a kulsejevel.

Vajk