[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2014. Május. 9., P, 17:40:06 CEST

Szia!

Koszi a nagyon hasznos hozzaszolast!

 > A homok nem nyomja szet a dupla falat igy felkeszen?
Nem, mert nincs az annyira megdongolve (megdöngölve - Acs Gabi kedveert).

 > En tuti a belso dobozt csinaltam
 > volna eloszor keszre, utanna a masodikat es a toltest.
Bocs, ezt nem ertem, nem tudlak kovetni. Mit ertesz belso dobozon? Es
mit ertesz masodikon?

 > Csinald meg a tuzter tetejet keszre, es utanna nagyon ovatosan tuzelgess
 > benne. Meg szelloztess. Aztan lehet haladni a kulsejevel.
Ebben viszont nagy igazsagod vagyon! Ilyenek a nagy otletek: hogy en
erre eddig miert nem jottem ra?! :) Tenyleg! Ez nagyon hasznalhato
otletnek tunik, koszi erte!

Karoly