[Epitesz-barkacs] Nem halad a kemence epitesem :) - volt: Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Május. 9., P, 21:26:52 CEST

Szia!

A dupla dobozt ugy ertettem, hogy itt tulajdonképpen egy duplafalú valamit
epítesz. Van belül egy tűztér, meg kívül egy burok, a kettő között meg van
a feltöltés. És hogy egy ilyet én úgy építettem volna, hogy először a
belsőt, és utánna a külsőt és a töltést együtt. Ha a homokba lenne egy
kevés agyag keverve, megállna magában, lehetne tapasztani.

Vajk