[Epitesz-barkacs] Átvertek. Átvertek?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Május. 18., V, 11:40:43 CEST

Orbán Mihály <minyu at freemail.hu> írta, 2014. 05. 17.:
> Sziasztok!
>
> Kinéztünk az OBI katalógusában egy nagyon kedvező áru kültéri járólapot,

> Mit tennétek a helyemben. Én egy szelid, konfliktuskerülő ember vagyok,
> de ki tudnék csikarni némi kedvezményt a bolttól?

az is lehet, hogy potyára mész vissza 60km-t, mert pl. már el is fogyott
az akciós kontingens

bármi is legyen a vége, arra jó lesz, hogy következőleg (beszerzéskor)
már ott helyben  leméred a valós méretet, utánaszámolsz, leellenőrzöd,
viszel magaddal mérőszalagot, zsebszámológépet, esetleg ott
utánatervezed, hogy hazaérve szelíd maradhass. Szurkolok hozzá....