[Epitesz-barkacs] Átvertek. Átvertek?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Május. 18., V, 15:20:27 CEST

komolyan az van rairva, hogy 30.5-31 +-6% ??? vagy a 6% csak a vastagsagra
vonatkozik? higyjuk azt hogy arra, mert kulonben durva lenne meg nem lenne
ertelme a 30.5-31-nek.

hat akkor ezen kivul esik. arrol lehetne vitat nyitni, hogy a feltuntett ar
a nevleges meretre vagy a konkret megvasarol mennyisegre vonatkozik.

Vajk