[Epitesz-barkacs] Tolóajtóra kilincs

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Nov. 21., P, 15:07:12 CET

hozso_001 at freemail.hu wrote:

>    Egyébként arról van szó, hogy a lakásom egyik szobája lesz kiadva
> és komfortosabb lenne a lakónak, ha lenne kilincs szerű zár (sőt,
> mégjobb: kulcsos zárási lehetőség) az ajtón. Tehát nem páncélajtó
> kialakítása a cél. :D

Szerintem a kilincses módit is fel lehet kívülre szerelni, csak nem túl szép,
meg hát a kilincs....

Különben milyen vastag az az ajtó? Nem olyan nagy ügy fészket készíteni.
Fúrássorozattal lehet, meg egy alkalmas favésővel. Lehet csak vésővel is. De
nincs kizárva, hogy ha levehető az ajtó, és egy asztaloshoz elviszed, seperc
alatt belevarázsolja a zárat. Az ellendarab már csak nem okoz nagy problémát.

Amúgy miért ilyen ajtó van ott? Kicsi a hely a túloldalán? Nem lenne opció az
egészet tokostul kivágni a francba, ha már ilyen xar, és berakni egy új,
normális ajtót? Különben gáz lesz. Szellent a túloldalán az albérlő, és... :-)
Meg hát a nagy résen minden hang remekül közlekedik. A normális ajtó lehetővé
tesz egy kissé jobb szeparációt.