[Epitesz-barkacs] Tolóajtóra kilincs

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2014. Nov. 21., P, 16:02:52 CET

   Még alszok rá párat...

   Egyébként pontosan az én saját álláspontomat vázoltad! :D
Mármint a résekkel és a szellentéssel meg a hangszigeteléssel
kapcsolatban... :D

   Azért van tolóajtó, mert az előző tulaj ezt hagyta itt... vagy a
kettővel ezelőtti... ki tudja? :D

   Apropó! Ahogy Te is írtad, bennem is felmerült, hogy le kellene
cserélni az egészet hagyományos ajtóra. A zsanéroknak a helye
megvan. (Furatok az ajtófélfában, láthatóan valami menetes
dolog volt beléjük hajtva.) Ezek a zsanérok szabványosak
és kaphatóak a sarki barkácsboltban? Meg az ajtók is?

   A baj ott van, hogy ha lebombázom a tolóajtót és nem sikerül
a hagyományos ajtó átcserélése, akkor ajtó nélkül maradok...
a bérlő pedig a hétvégén már költözik. Pfff...

    Üdv.: Horváth Zsolt