[Epitesz-barkacs] vízvezeték magasan

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Nov. 21., P, 16:55:21 CET

De ha a csövek a kövezet alatt/fal tövében, fedetten(!) mennek, a
konnektorok meg ennél biztosan följebb, akkor elég jól el van szeparálva
egymástól a két rendszer.

Egyik gondolatom az ötrétegű cső volt, megszakítás, vagyis kötés nélkül.
Nem lenne egyszerű a kivitelezése, mert falakon kellene átdugni, csövek
mögött áthúzni, úgy, hogy ne sérüljön közben, de megoldható.

Másik lehetőség a félkemény rézcső, keményforrasztással. Egyszerű
szerelés, de két (két és fél?) méterenként forrasztás, idomok a
fordulókban és a kerüléseknél, minden toldásnál hibalehetőség.

pi