[Epitesz-barkacs] vízvezeték magasan

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Nov. 21., P, 17:32:54 CET

A hideghez kb. 20 méter, a meleghez kb 14 méter kell ponttól pontig. Úgy
érzem, az ötrétegűvel szemben a méterre kapható rézcső, különösen a
vékony, sokkal könnyebben megrogy. Akkor meg mit csinálok? Az
ötrétegűrhöz ráadásul van hajlítórugóm, rézhez nincsen.
pi
Láttam a baumaxban egy a tekercsben lévő ötrétegűn, hogy csak úgy
valahol egy - talán - fűrésznyom éktelenkedett. Nem túl megnyugtató.