[Epitesz-barkacs] vízvezeték magasan

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Nov. 21., P, 20:01:01 CET

Van csatlakozási lehetőségem közvetlenül a nyomáscsökkentő után, csak az
tart vissza, hogy egy 20 méter hosszú csövet előbb meg kellene vennem a
méréshez.

Nekem a vízvezetékszerelő 20 éve 20-as rézcsövet használt kb. 30 méteres
távolságra, annak a végén ugyanannyi a vízhozam, mint a 3 méterre lévő
kádnál. Ő volt az utolsó szaki, akire nyugodtan rábízhattam a feladatot,
biztosan korrektül oldotta meg.

pi