[Epitesz-barkacs] szögvas

Beka beka63 at freemail.hu
2014. Nov. 30., V, 20:27:19 CET

Hello jhidvegi!

> A végén kénytelen leszel egy polcanyagtartó polcot készíteni. :-)

Talált, süllyedt.
Ma voltam lent a pincében tüzelőért. (papír)
Mivel rendet rakni épp nem volt kedvem (pedig
már csak ez a rész hiányzik a pince sokadik cikkből),
így inkább csak őrült módra forgattam a szemem.
Van a pincében egy használaton kívüli ajtó.
Három colos, nagyon sok helyet foglal kinyitva.
Bezárni sosem szoktuk, még csak becsukni sem.
Valójában nem is lehet, mert lapos dolgokat rejtettem
mögé, ezért ha valaki becsukná, rádölne az egész.
Ennek az ajtónak a helyére pont odaférne egy elképzelt
deszkadarabos polc, vagy szekrény, vagy valami.
Csak nálam ugye soha semmi sem olyan egyszerű...
Nem tudom levenni a helyéről az ajtót a súlya miatt.
Mondjuk találtam a múltkor egy akkora körfűrészt,
amivel valószínűleg képes lennék még a helyén,
vagyis a zsanérjain tüzifává aprítani az egész ajtót.
És akkor ottvan az is, hogy ehhez sincs kedvem.  :o)

    Géza