[Epitesz-barkacs] szögvas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Nov. 30., V, 21:34:03 CET

Beka wrote:

> Talált, süllyedt.

Pedig tök viccnek szántam.

> Nem tudom levenni a helyéről az ajtót a súlya miatt.

Dehogynem! Csak nem natúr izomból kell.
A módi:
Feltéve, hogy az ajtó alatt van pár mm rés, alá kell dugni valami
laposvasfélének a végét, ami alá pár centivel az ajtótól meg egy valami
fakockát, lécdarabot. Így a laposvas másik végére rá tudsz lépni. Ha netán
nehezebb lenne az ajtó nálad, akkor is felemelkedik, ha jól választod meg a
karok arányát.

Nem az ajtó közepénél kell aláemelni, hanem kicsit a zsanérok felé.

Ezzel a módszerrel nekem sikerült már állatnehéz, acélbetétes biztonsági ajtót
is le- meg felrakni. Megemelni alig-alig bírtam, de azt is csak akkor, amikor
már lent volt. A módszer a felrakásra is jó azért, mert nem csak fel-le tud
mozogni az ajtó, hanem oldalirányú laposvasmozgatás esetén lapjairányban is, és
hát forgatni is lehet a feltámasztási ponton, és dönten is akármerre. Tehát némi
segítséggel teljesen pontosan is a helyére illeszthető.