[Epitesz-barkacs] Kályha szigetelés

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 10., P, 23:59:18 CEST

Köszi, ezzel rendesen megdolgoztál!

Nem tudom, mennyire lehet lényeges, hogy pontosan illeszkedjen, meg
tömítve legyen. arra gondoltam, ha valami ilyen nagy táblát csak
nekidöntök, úgy hogy az alja pár centivel kijjebb van, azzal is már
nagyon sokat nyerek. Vagyis hogy a pontos odaillesztés, körbetömítés már
csak pár százalék nyereséget hoz, annyit meg talán nem ér meg a dolog.

Gábor