[Epitesz-barkacs] Kályha szigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Okt. 11., Szo, 01:09:30 CEST

Acs Gabor wrote:
>> Köszi, ezzel rendesen megdolgoztál!

Á, megvolt seperc alatt.

Láttam a másik listán, hogy nem akarsz hungarocellt.
Pedig az lenne a legolcsóbb, max valami exluzív tapétával bevonod. De kellene a
mérés.
A fa bevonatú akármi se sokkal jobb. Ha marha meleg, az meg is gyulladhat. Mérés
nélkül olyat se támasztanék neki.

Lehet mást is tenni: alufóliaféle sok rétegben, de neki is kell valami keret.
Kívül meg valami kép. :-)

Csak annyira, hogy ha nem nagyon jól illeszkedik, mögéáramlik a levegő, és jön
ki felfelé, szóval fűti a szobát, holott nem kéne. A leszigetelés miatt ott
nagyobb a hőség, és ha van légáram, az jelentős hőelvonást adhat. A takarás csak
a sugárzó hőt tudja így visszatartani.

Nem mondom, hogy légtömör kell legyen, csak annyira, hogy ne legyen számottevő
légáram. Valami elhajló élű gumiszerűség kellene valami keretre, amit valami
odanyom. Ha semmit nem lehet fúrni, akkor csak ezt a lábas módit tudom
elképzelni, vagy valami szekrényfélét vagy bármi olyan berendezési tárgyat, ami
ott megfelel, de aminek súlya van, azt odaállítani támasznak.

A cserépkályha és a fal teljesen össze van dolgozva? Nincs ott semmi rés?

Még egy ötletem támadt: a cserépkályha valami mázas csempe szokott lenni. Erre
lehet ragasztani úgy, hogy a végén el lehet maradéktalanul távolítani. Szóval a
táblát néhány pötty megfoghatja. Biztos van olyan ragacs, ami bírja azt a hőt,
amit először megmérsz, hogy hány fok max. :-)