[Epitesz-barkacs] Kályha szigetelés

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Okt. 11., Szo, 19:50:08 CEST

Azért ez elég logikusnak tűnik! Ha ugyanannyi energiát tolsz bele, és annak egy részét eltereled, akkor csak több jut a fűtési oldalra? Akkor meg annyival kevesebb tüzelőt kell használni. Az arányokon lehet vitatkozni, de az nem valószínű, hogy minden visszafojtott hőmennyiség a kéményen távozik, amint persze az sem hihető, hogy az egész megspórolható.
Üdv
pi