[Epitesz-barkacs] Kályha szigetelés

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Okt. 11., Szo, 20:46:15 CEST

 - a kalyha felulete ha letakarod sokkal melegebb lesz mint nelkule. hiszen
nem huti a levego onnantol.
 - szerintem ezt a kalyha ki kell birja, a belseje eddig is meleg volt,
most a kulseje melegebb lesz mint eddig, az ugyanazokbol az anyagokbol van
mint a tobbi fustjarat

ha kullem nagyon nem szamit, akkor tenyleg nem kell mas mint ket tabla
gipszkarton, korbe 75-os keret meg bele olcso gyapot. ez tuti nem
tuzveszelyes, megall a laban. a korbe tomitessel nem erolkodnek, nem ott
megy el a meleg. ez nem ugy fog mukodni hogy ami a kalyhabol kijon azt nem
engedi elszallni a szobaba, hanem ugy hogy a kalyhabol nem fog kijonni.

Vajk