[Epitesz-barkacs] Kályha szigetelés

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Okt. 12., V, 09:56:50 CEST

papiron a gipsz 160 fok felett visszaalakul gipszporra. de azert nem
azonnal. ugyis csak par evre kell.

ha egyensulyilag nezed, akkor nem azt nezzuk mi szokik meg, hanem hogy
mennyivel tobb marad a kalyhaban. ha a kalyha mogott sikerul 150 fokot
csinalni, akkor a leadott teljesitmeny durvan csokken a 20 fokos aramlo
levegohoz kepest. ha van 2mm legres, es aramlik a levego, es jon ki a 100
fokos levego, az pont azt mutatja hogy a cucc mukodik, bent 100 fok van,
emiatt a kalyha leadott teljesitmenye jelentosen csokkent.

Vajk