[Epitesz-barkacs] Kályha szigetelés

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 12., V, 14:55:06 CEST

Nem nagyon tudom elképzelni, hogy ne lenne hatása. Most nem ott vagyok,
nem tudom megnézni, de a ház vályogból van, így a közfalai is
valamennyire vastagok. Namost hogy a kályha direktbe oda sugározza a
~100 fokot, vagy a falakon lassan átadódik az, ami szerintem egyáltalán
nem ugyanaz.
Persze jó kérdés, hogy a kályha mit tud kezdeni a plusz energiával.
Szerintem lehet a szigetelés eredménye, hogy a szabadon maradó rész
azonos hőmérsékletre felfűtéséhez kevesebb tüzelő kell majd.

Mivel Zsiráf nem fejtette ki bővebben a lekezelő kijelentését, így
maradok óvodás szinten, nem tudom milyen fizikai törvény szerint
értelmetlen a szigetelés.

Gábor