[Epitesz-barkacs] hasznalatbaveteli engedely

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2014. Okt. 19., V, 19:46:35 CEST

Na, ez így ebben a formájában nem igaz :)
Nem tudom mikor épült, de volt már gondom a földhivatallal a használatbavételi hiánya miatt.
(csak röviden: 5 éven keresztül 3x felszólítottak hiánypótlásra a használatbavételi miatt, de nem kaptam meg a levelet, mert az első győri címemre küldözgették a leveleket, miközben 3x cseréltem lakást. Mire ez véletlenül kiderült, töröltek a tulajdoni lapról)
A lényeg, szerintem nincs és soha nem is volt használatbavételi. Egyébként lakóházként van anyakönyvezve.

KI