[Epitesz-barkacs] hasznalatbaveteli engedely

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Okt. 19., V, 09:53:33 CEST

Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com> írta, 2014. 10. 19.:
> [...]
> kerni, akkor ugyis baszogatna parevente a hivatal
>  - es hogyan kell ezt igazolni a palyazathoz? kell peldany az utolso
> hasznalatbavetelirol?
>  - en iden kaptam meg, de most pl olyan az ugymenet, hogy a vegen semmilyen
> papirt nem kapok arrol hogy megkaptam. ugy is hivjak hogy hasznalatbavetel
> tudomasulvetele. direkt javasolta az ugyintezo hogy adjam be a foldhivatali
> cucc elott, mert akkor felszolitanak hianypotlasra, es ha a foldhivatalban
> is leiktattak mindent akkor kuldenek levelet hogy a potlas ok. ez a level
> az, ami papirom van rola hogy a dolog lezarult.

szokták mondani, hogy "Te jószagú atya úristen"

http://www.epitesijog.hu/figyelo/1556-a-hasznalatbavetel-tudomasulvetele-iranti-eljaras-uj-szabalyai

jogalkotói elmezavar :-(

pl.
A 2014. március 15. napjától hatályos másik rendelkezés szerint az
építtető kérelmére a használatbavétel tudomásulvételről írásban is !!!
tudomást szerezHET !!!.

pl.
Írásban is kérhető a hallgatás igazolása