[Epitesz-barkacs] hasznalatbaveteli engedely

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Okt. 19., V, 09:20:10 CEST

csak ilyen brainstorming
 - logikus hogy korlatozzak, ujepitesure meg hasonlo ne lehessen. amugy
miert is ne???
 - tokre szemetseg, ha csinaltam egy szobat a tetoterben es nem swarcban
hanem lepapirozva, akkor most kiesek
 - ha amikor megvetted a tulajdoni lapon lakohaz volt, akkor van neki
hasznalatbaveteli engedelye, es ha azota nem csinaltal olyat amire ujat
kellene kiadniuk, akkor az a regi az utolso
 - ha folyamatban lenne olyan ugyed aminek a vegen hasznalatbavetelit kell
kerni, akkor ugyis baszogatna parevente a hivatal
 - es hogyan kell ezt igazolni a palyazathoz? kell peldany az utolso
hasznalatbavetelirol?
 - en iden kaptam meg, de most pl olyan az ugymenet, hogy a vegen semmilyen
papirt nem kapok arrol hogy megkaptam. ugy is hivjak hogy hasznalatbavetel
tudomasulvetele. direkt javasolta az ugyintezo hogy adjam be a foldhivatali
cucc elott, mert akkor felszolitanak hianypotlasra, es ha a foldhivatalban
is leiktattak mindent akkor kuldenek levelet hogy a potlas ok. ez a level
az, ami papirom van rola hogy a dolog lezarult.

Vajk