[Epitesz-barkacs] hasznalatbaveteli engedely

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2014. Okt. 19., V, 08:08:19 CEST

Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> írta, 2014. 10. 19.:
> Sziasztok,
>
> Olvasgattam mostanában az energiatakarékossági pályázati kiírásokat és ott
> láttam, hogy pályázni csak x évnél régebbi használatbavételi engedéllyel
> lehet.
>
> Erről jutott eszembe, hogy nekem olyan nincs is. Én ezt a házat, amibe
> lakom, kb 20 éve vettem, minimum 50 éves ház.

meg kell keresni, hogy van-e valamilyen fellelhető tervrajz:

pl. budapesten a tervtárban
http://bfl.archivportal.hu/index.php?action=tervtar&

pl. Győrben:
Győr Megyei Jogú Város Levéltára
9024 Gyõr,
Rákóczi Ferenc u. 1.
tel: 96/312-288
leveltar at enternet.hu

pl.
http://varoshaza.ercsi.hu/epitesugy
Építéshatósági feladatok ellátása (Ercsi és Ráckeresztúr területén):
-- műszaki tervtár kezelése