[Epitesz-barkacs] Balta

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 19., V, 22:58:31 CEST

Ezek is hasonlóak, úgy látszik ez most a tudomány állása:
http://www.gardena.com/hu/tree-and-shrub-care/axes/900b/
http://lancfureszes.hu/husqvarna-fejszek-baltak/31-husqvarna-kisbalta-h900.html

A fejszém nekem is olyan bárd-szerű, azzal csapom szét a rönköket, ha
maradt pár ami nincs széthasítva. De a további aprításhoz szerintem nem
kell már annyira nagyfejű eszköz. Ezeknél talán a keresztmetszeti
profilban lehet a titok.
Annyira papírvékony gyújtóst nem szoktam hasítani, szerintem elég ha
ujjnyi vastag.

Gábor