[Epitesz-barkacs] Balta

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2014. Okt. 20., H, 10:00:46 CEST

Ez nagyon sok mindentől függ. Kaptam egyszer olyan adagot amire ránéztem és
hasadt, másszor meg olyat hogy kalapáccsal kellett verni a hasítófejszét.
Nedvességtartalom, görcsösség, stb, nem fogsz egy olyan fejszét találni, ami
mindent visz mint a piros ász.
Fafajtól is függ.
Pl a fenyő szárazon hasad jobban, nyersen meg szinte sehogysem. A nyárt
meg ha
nyersen nem hasogattad fel, akkor dobd ki vagy add el egy gombatermesztőnek,
mert nem fogod felhasogatni.

--
Hofferek Attila