[Epitesz-barkacs] Balta

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 20., H, 09:56:44 CEST

Köszönöm Neked is!

Azért tökölök ennyit, mert azt a baltaméretet akarom megtalálni, ami még
pont elhasítja a fát, és a legtovább nem fárad el vele az ember. Józsi
előző levele szerint ennél eggyel kisebb méret kéne. A másik levlistán
is megkérdeztem, KJ-nak is szumma 78 dekás az ezeréves, népileg
kialakított baltája. Az a 25% plusz pont elég lehet egy
ínhüvelygyulladáshoz egy hosszabb meló után.

Gábor