[Epitesz-barkacs] Balta

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 08:10:22 CEST

Megtalaltam az enyemet. Pont 10 centi az ives el, 1 kilo nyellel egyutt,
ugyhogy a feje 70 deka korul lehet. a nyel hosszat elfelejtettem megmerni.

Amugy meg nem kell szerintem tulbonyolitani, ha tetszik a fiskars meg kell
venni. A durva el meg a teflonos oldala siman lehet hogy tobb elonyt jelent
min a klasszik cucc szeles pengeje.

Vajk