[Epitesz-barkacs] Balta

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 12:24:53 CEST

Sziasztok!

... elsőre talán lesz az alkarod felső részén (emelőizmok) valami izomláz,

Izomláz ellen C vitamint kell szedni.
Óránként 1000mg-os adagokban, 1-1 pohár vízzel amíg el nem múlik.

Sokszor kipróbáltam és működik.

> A bevonatokban nem hiszek. Marha nagy az igénybevétel, bármilyen bevonat
úgy jön le idővel az acélról, mintha sose lett volna ott, hacsaknem
fémbevonat. De akármilyen bevonat az élezést lehetetlenné teszi.
Én pont emiatt nem költenék olyan sokat olyan baltára, amit neves cég
gyártott.
Én inkább elmennék egy gazdaboltba és megnézném az ottaniakat, kézbe
fognám, kicsit meglóbálnám.
Ilyen helyen 2000Ft alattiakat lehet kapni.

Persze én sohasem fogtam Fiskars baltát mert nekem van az örökségből néhány
régesrégi, aminek csak nyelet kellett csinálni.
Viszont a Fiskarsból bevált az olló, a kés, a szünetmentes, amíg gyártottak
ilyet, de nem vált be a forgó nyelű metszőolló.

Üdv. Tibi