[Epitesz-barkacs] krova dugókulcs átalakító

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2014. Okt. 20., H, 12:44:13 CEST

Hofferek Attila írta 2014.10.20. 9:46 dátummal:

> van nekem egy krova készletem, aminek a négyszög alakú
> rugós golyós szerszám befogadó része a racsnis hajtókarból
> áll ki, a szerszámok hozzá meg négyszög alakú lyukkal rendelkeznek.

Ez általában így is szokásos.

> Hogy lehet ezeket összeházasítani? Ezer keresőkifejezéssel
> bombáztam már a googlet, de nem adott olyan adaptert, aminek
> mindkét oldala négyszög alakú lyukas.
> Létezik ilyen egyáltalán?

Én még sosem láttam. Nyilván ez is az üzleti terv része, hogy
csak ne tekergesd ezt a szerszámot mindenféle karokkal, vegyél
azt is a gyártótól egy véka aranyért:
<http://poly-mix.com/aruhaz/index.php?inf_cszam=12085000-04&inc=egytermek&tcs_id=52&cnev=ROTHENBERGER%20l%E9pcs.kulcs%20klt.%20%20073297>

Esetleg két egyforma crova fejet szembefordítasz megfelelő méretű
hatszöganyagdarab felhasználásával? De biztosan nem lesz kényelmes.

Üdv:
    Józsi