[Epitesz-barkacs] krova dugókulcsátalakító

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2014. Okt. 21., K, 03:32:02 CEST

---------- Original Message -----------
From: "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Mon, 20 Oct 2014 12:11:52 +0200
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] krova dugókulcs átalakít ó

> Tudni nem tudom, de van pont budaörsön egy igen kiváló szerszámbolt.
> Szabadság út 83-85.
> Ha ott nincs, akkor nincs. :-)

Bakker, ma is tanultam valamit. :)

Gondoltam megnezem mar terkepen hol van ez. Aztan latom van utcanezet is.
Raklikk. Nicsak ott a bal szelen mi az ott, szerszamkolcsonzo? Menjunk
kozelebb - hopp, hova lett?? Nezem, a kep datuma is megvaltozott. Lenyeg a
lenyeg:

https://www.google.hu/maps/@47.4604144,18.9550051,3a,75y,150.02h,90.1t/dat
a=!3m5!1e1!3m3!1sbf5NgpkRRfGPJImH2az7kQ!2e0!5s2011-11!6m1!1e1

Tudtatok hogyha ott bal fent a kis oraikonra kattintotok, akkor lehet
valtogatni, mikor keszult kepet akarsz latni? Itt ezen a konkret helyen
peldaul szepen kovetheto ahogy a szerszamkolcsonzo kis tanyahaz epuletet
lebontottak, majd hopsz kinott a helyen egy batarnagy haz :)

Lehet csak nekem ujdonsag, mindenesetre meglepodtem :)

Jano