[Epitesz-barkacs] Balta

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 20., H, 13:23:44 CEST

Tudtommal kétféle izomláz létezik, egyik a hosszú, cardio-jellegű
edzéstől, amikor felszaporodik a sok tejsav az izomzatban. A másik, a
nagy erőkifejtéstől, amikor egy csomó mikrosérülés jön létre,
elszakadnak az izomsejtek, és végülis ezek regenerálódásától lesz
erősebb az ember. A c vitamin talán ebben az utóbbi folyamatban tud egy
kicsit besegíteni. de én nem mernék ilyen dózist bevinni.
egyébként ha megeszem napi 2 db paprikát, már akkor elkezdem kipisilni
az ascorbin savat, szóval nem is vagyok biztos benne, hogy az extra adag
szintetikus C vitamin bevitelnek van-e bármi értelme.

Gábor