[Epitesz-barkacs] Balta

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 15:33:19 CEST

Sziasztok!

> Izomláz ellen C vitamint kell szedni.
>>

> És mennyi idő alatt múlik el? :-)

Mivel ez személy és munka függő, saját esetem írom le.
Irodai munkát végzek. A napi testedzés az maximum 2 x 1 km séta. Kivéve, ha
valami kerti munka van.
A tüzifát január és április között szokták meghozni. Ez 5 erdei köbméter,
ami kb 60q lehet.
1-1,7 m hosszú és 5-30 cm vastagságú rönkök, ágak.
Ezt egyedül kb 6 óra alatt tudom behordani a kb 30 méteres távon. Maximum
30 perc az összes pihenés, ami benne volt.
Közben óránként 1 szem 1000mg-os C vitamint szedtem 3 dl vízzel.
A végén a zuhanyzás után lefeküdtem tévézni és kb 3 óra múlva múlt el az a
kellemetlen érzés,
ami a kezdődő izomláz volt.
Összeszámolva kb 9 - 10 g C vitamint szedtem be.

Attila!
Dióval még nem próbáltam izomlázat megelőzni.
Ha esetleg valamikor kipróbálom, akkor a dió fajták közül és a sertést
választom.
:-)
Lásd:
http://www.otletkonyha.hu/cikkek/etelkeszitesi-praktikak/sertes-reszei-kezdoknek-es-haladoknak/229/349/