[Epitesz-barkacs] Balta

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 13:59:56 CEST

Acs Gabor wrote:

> Az biztos, hogy a bozótvágóval pont ott azon az alkar felső részén
> tudtam magamnak olyan gyulladást csinálni, hogy kellett vagy egy
> hónap, hogy újra használható legyen a karom.

Akkor neked óvatosabban kell eljárnod.
Amikor ezzel a szekercével abbamaradt a munkavégző képességem (jószerivel alig
bírtam felemelni úgy, mint 2 perccel korábban), akkor kész, de 1-2 nap múlva már
kutya bajom se volt. Nem gyulladás jött létre valami in vagy izület környékén,
simán csak az izom készült ki.

Lehet, hogy neked is azt kell tenned, hogy ha észlelsz valami gubancot, nem
erőlteted tovább a munkát.